ほのか | 留学を夢見る大学生の日記

4か国に留学した大学生が、経験や現在や夢や日々のことを残していく日記

英語のユーモアに溢れたネットミーム/ジョーク5つ

ネットミーム1: 老後

I did some financial planning and it looks like I can retire at 97 and live comfortably for eleven minutes.

いくつかの資金計画を立てたところ、97 歳で退職して その後 11 分間は快適に暮らすことができそうです。

ネットミーム2: ポールダンス

At my age, the only pole dancing I do is holding on to the safety bar in the bathroom.

この年齢になってポールダンスをすることがあるが、バスルームの安全バーにつかまるだけです。

ネットミーム3: 定年

The retirement age needs to be lowered to 30.

I've had enough.

定年年齢を30歳に引き下げる必要がある。

もう十分やったよ。

ネットミーム4: 元気なとき

Please stop asking if I'm a morning or night person. I'm good for maybe 20 minutes around 1:30PM, that's it my dude.

私が朝型か夜型かという質問はやめてください。 午後 1 時 30 分頃の 20 分間は大丈夫です。それだけで終わりです。

ネットミーム5: 糖分

Visited my doctor today.

He told me my sugar was too high.

So I came home & moved it to a lower shelf.

今日医者のもとを訪ねました。

彼は私の糖分が多すぎると言いました。

ということで、家に帰って砂糖を下の棚に移しました。