ほのか | 留学を夢見る大学生の日記

4か国に留学した大学生が、経験や現在や夢や日々のことを残していく日記

ウクライナ語でのウクライナに栄光あれ(Слава Україні)という言葉についての日本語とウクライナ語での解説

日本語訳

「ウクライナに栄光あれ(Слава Україні)」と言う多くの人は、この表現の完全な意味を理解していません。栄光(ウクライナ語: СЛАВА)は軍事的勝利と狩猟の幸運の女神です。 トランスドニエプル(?)のウクライナ人の間で最も重要かつ最も古い神の1つです。 彼らは彼女の像を盾に掲げて戦いに臨んできました。 一部の科学者の推測によると、スラブ人という名前はスラヴァという名前に由来しています。 私たちの先祖は、「栄光!」と叫びながら戦いに臨みました。 - 戦闘における助けと幸運を求めて女神スラヴァに頼る.... したがって、私たちが「ウクライナに栄光あれ!」と言うときは、私たちはウクライナの戦いの勝利を祈っているのです。「英雄に栄光を!」 - 英雄の勝利と栄光、「国家に栄光を!」 - 国家の勝利と栄光.... そして、私たちが「神に感謝します!」と言ったとしても同じことです。 - 私たちは闇との永遠の戦いにおける神の勝利を祈ります.... 「ウクライナに栄光を!」 - これは、世界地図上の場所としてのウクライナの空虚な大衆や狂信的な美化ではありません。 これは私たちの祖先の力が込められている叫びです...ウクライナに栄光を! 英雄に栄光を!

ウクライナ語原文

Багато хто, говорячи "Слава Україні", не розуміє повного значення цього вислову .... СЛАВА – богиня воєнної перемоги та мисливської удачі. Одне з найголовніших і найдревніших божеств у наддніпрянських українців. З її зображенням на щитах йшли у бій. За припущенням деяких учених, від імені Слава походить назва слов'ян. Наші пращури ішли у бій, вигукуючи – СЛАВА! – звертаючись до богині Слави за допомогою та удачею в бою .... Тому, коли ми говоримо "Слава Україні!" – ми бажаємо Україні перемоги в бою, "Героям Слава!" – перемоги живим героям, "Слава Нації!" – перемоги нації .... І навіть коли ми говоримо "Слава Богу!" – ми бажаємо Богу перемоги у вічній війні з пітьмою .... "Слава Україні!" – це не пусте публічне чи фанатичне прославляння України, як місця на карті світу. Це бойовий, воєнний клич, що заряджений силою наших предків .... СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!